Date

Transportul în comun în capitalele europene

În general, orașele în care populația nu este mulțumită de calitatea transportului în comun sunt și orașele în care populația are o rată de motorizare semnificativ mai mare decât media națională. Corelația funcționează independent de nivelul de bunăstare al cetățenilor din orașul respectiv. Locuitorii din orașe unde transportul public funcționează corespunzător aleg să călătorească cu transportul public, deși în mod cert și-ar permite să dețină o mașină. Locuitorii orașului București sunt cetățenii europeni de departe cei mai nemulțumiți de transportul public din orașul lor. Odată cu creșterea forței lor de cumpărare, aceștia probabil vor achiziționa mai multe mașini.

Foarte mulțumit/ăDestul de mulțumit/ă
București4142
Madrid5433
Berlin5932
Stockholm8512
Varșovia5142
Atena2146
Londra5931
 
Unitate de măsurăProcent
SursaEurobarometru
Foarte mulțumit/ăDestul de mulțumit/ă
București642
Madrid2646
Berlin4638
Stockholm3148
Varșovia2452
Atena2745
Londra4343
 
Unitate de măsurăProcent
SursaEurobarometru
Procent
București58
Madrid63
Berlin55
Stockholm65
Varșovia60
Atena59
Londra52
 
Unitate de măsurăProcent
SursaEurobarometru
Rata de motorizareMedia națională
București446247
Madrid510474
Berlin333540
Stockholm393470
Varșovia573526
Atena724471
Londra301456
 
Unitate de măsurăNumăr de autovehicule de pasageri la 1000 de locuitori
IndicatorStock of vehicles by category and NUTS 2 regions
SursaEurostat

Eurostat actualizează periodic cifrele oferite. Cifrele prezentate de Monitorul Social reflectă realitatea de la momentul culegerii, dată marcată în istoricul tabelului. În cazul în care cifrele Eurostat sunt diferite de cele prezentate aici, cifrele Eurostat vor fi considerate cele oficiale.