Numărul de mașini nu corespunde foarte îndeaproape cu polarizarea socială din regiuni. De asemenea, numărul de mașini de pasageri este foarte ridicat dacă luăm în calcul și volumul de trafic rutier.
Sărăcie mare, mașini multe
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | |
---|---|---|---|---|---|
Uniunea Europeană | 8.5 | 8.5 | 8.4 | 8.8 | 9.9 |
Bulgaria | 41.2 | 41.9 | 45.7 | 43.6 | 44.1 |
Germania | 5.5 | 5.4 | 4.5 | 5.3 | 4.9 |
Grecia | 11.2 | 11 | 11.6 | 15.2 | 19.5 |
Spania | 3.6 | 4.5 | 4.9 | 4.5 | 5.8 |
Polonia | 17.7 | 15 | 14.2 | 13 | 13.5 |
România | 32.9 | 32.2 | 31 | 29.4 | 29.9 |
Suedia | 1.4 | 1.6 | 1.3 | 1.2 | 1.3 |
Ultima actualizare | 29.10.14 | ||||
Accesat la | 11.12.14 | ||||
Sursa | Eurostat | ||||
Unitate de măsură | Procent din total populație |
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | |
---|---|---|---|---|---|
Nord-Vest | 24.6 | 23.3 | 21.4 | 23.9 | 21.7 |
Centru | 26.2 | 20.5 | 19.4 | 17.4 | 21.5 |
Nord-Est | 39.7 | 42 | 39.1 | 38.1 | 36.8 |
Sud-Est | 36 | 30.8 | 40 | 37 | 36.4 |
Sud - Muntenia | 36.6 | 38.1 | 33 | 33.4 | 33.7 |
Bucuresti - Ilfov | 33.3 | 38.1 | 32 | 26.1 | 29 |
Sud-Vest Oltenia | 38.3 | 37.6 | 31.8 | 30.2 | 30.5 |
Vest | 21.8 | 19.3 | 23.4 | 19.7 | 23 |
Ultima actualizare | 29.10.14 | ||||
Accesat la | 11.12.14 | ||||
Sursa | Eurostat | ||||
Unitate de măsură | Procent din total populație |
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | |
---|---|---|---|---|---|
Uniunea Europeană | 445 | ||||
Bulgaria | 315 | 335 | 351 | 366 | 383 |
Germania | 501 | 504 | 510 | 517 | 525 |
Grecia | 449 | 459 | 466 | ||
Spania | 485 | 475 | 476 | 477 | 475 |
Polonia | 422 | 433 | 452 | 470 | 486 |
România | 187 | 197 | 201 | 202 | 223 |
Suedia | 466 | 465 | 464 | 467 | |
Ultima actualizare | 17.07.14 | ||||
Accesat la | 11.12.14 | ||||
Sursa | Eurostat | ||||
Unitate de măsură | Număr de mașini pe 1000 de locuitori |
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | |
---|---|---|---|---|---|
Nord-Vest | 181 | 195 | 202 | 203 | 221 |
Centru | 182 | 195 | 201 | 201 | 225 |
Nord-Est | 109 | 120 | 127 | 131 | 156 |
Sud-Est | 149 | 159 | 164 | 168 | 197 |
Sud - Muntenia | 149 | 158 | 163 | 166 | 180 |
Bucuresti - Ilfov | 467 | 466 | 445 | 432 | 427 |
Sud-Vest Oltenia | 150 | 160 | 167 | 169 | 191 |
Vest | 192 | 208 | 218 | 220 | 240 |
Ultima actualizare | 17.07.14 | ||||
Accesat la | 11.12.14 | ||||
Sursa | Eurostat | ||||
Unitate de măsură | Număr de mașini pe 1000 de locuitori |
2010-2014 | |
---|---|
Bulgaria | 18 |
Germania | 180 |
Grecia | 89 |
Spania | 132 |
Polonia | 132 |
România | 47 |
Suedia | 129 |
Sursa | World Bank Dataset 2010-2014 |
Definiție | Densitatea șoselelor este raportul dintre rețeaua de drumuri dintr-o țară și suprafața acesteia. Rețeaua de drumuri include toate șoselele dintr-o țară: autostrăzi, drumuri express, șosele naționale, județene, locale, etc. |
Miliarde de kilometri parcurși de vehicule în fiecare an | |
---|---|
Germania | 682 |
Grecia | 82 |
Polonia | 199 |
România | 47 |
Spania | 241 |
Suedia | 77 |
Sursa | OECD Library 2011 or latest |
Notă | Datele pentru România sunt din 2008 |
Eurostat actualizează periodic cifrele oferite. Cifrele prezentate de Monitorul Social reflectă realitatea de la momentul culegerii, dată marcată în istoricul tabelului. În cazul în care cifrele Eurostat sunt diferite de cele prezentate aici, cifrele Eurostat vor fi considerate cele oficiale.