La cel mai mic volum de trafic dintre statele analizate și cele mai puține drumuri la 100 de kilometri pătrați, România are în continuare extrem de multe victime de accidente rutiere.
Infrastructura rutieră face victime
2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Bulgaria | 901 | |||||
Germania | 4949 | 4477 | 4152 | 3648 | 4009 | |
Grecia | 1612 | 1553 | 1456 | 1258 | 1141 | |
Spania | 3822 | 3098 | 2714 | 2479 | 2060 | |
Polonia | 5583 | 5437 | 4572 | 3908 | 4189 | 3571 |
România | 2800 | 3061 | 2796 | 2377 | 2018 | 2042 |
Suedia | 471 | 397 | 358 | 266 | ||
Ultima actualizare | 21.01.14 | |||||
Accesat la | 11.12.14 | |||||
Sursa | Eurostat | |||||
Sex | Total | |||||
Unitate de măsură | Număr victime |
2010-2014 | |
---|---|
Bulgaria | 18 |
Germania | 180 |
Grecia | 89 |
Spania | 132 |
Polonia | 132 |
România | 47 |
Suedia | 129 |
Sursa | World Bank Dataset 2010-2014 |
Definiție | Densitatea șoselelor este raportul dintre rețeaua de drumuri dintr-o țară și suprafața acesteia. Rețeaua de drumuri include toate șoselele dintr-o țară: autostrăzi, drumuri express, șosele naționale, județene, locale, etc. |
Miliarde de kilometri parcurși de vehicule în fiecare an | |
---|---|
Germania | 682 |
Grecia | 82 |
Polonia | 199 |
România | 47 |
Spania | 241 |
Suedia | 77 |
Sursa | OECD Library 2011 or latest |
Notă | Datele pentru România sunt din 2008 |
Eurostat actualizează periodic cifrele oferite. Cifrele prezentate de Monitorul Social reflectă realitatea de la momentul culegerii, dată marcată în istoricul tabelului. În cazul în care cifrele Eurostat sunt diferite de cele prezentate aici, cifrele Eurostat vor fi considerate cele oficiale.